PRZETARG NIEOGRANICZONY: Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 na pojedynczych kołach dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz
WÓJT GMINY WAŁCZ
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY:
Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 na pojedynczych kołach
dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz
Numer ogłoszenia: 278426 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałcz , ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, faks 067 2580241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4X4 na pojedynczych kołach dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie używanego ( wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2006r ) średniego samochodu pożarniczego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Golcach Gmina Wałcz, spełniającego wymogi przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych specjalnych, o wymaganiach technicznych określonych w załączniku Nr 1a do niniejszej SIWZ. Wóz bojowy na podwoziu z kabiną 4 -drzwiową 6-osobową, z silnikiem wysokoprężnym TD o mocy min. 240 kM, z napędem 4 x 4, zbiornikiem na wodę o poj. min. 2500 oraz działko wodne, autopompą dwuzakresową z regulacją ręczną o wydajności 2000l na minutę przy ciśnieniu 8 bar i dla wysokiego ciśnienia 200l na minutę przy ciśnieniu 40 bar, wyposażeniem w środki łączności i nagłośnienia, osprzętem oświetlenia zewnętrznego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9, 34.14.42.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Nie określa się. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
-
inne dokumenty
1) Wypełniony załącznik nr 1a do SIWZ 2) Karta technologiczna oferowanego wozu bojowego potwierdzająca spełnianie wymagań określonych rozdziale IV pkt. 1 oraz w załączniku Nr 1a do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wałcz. ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz u p. Marka Pawlik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: W Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy przy ul. Dąbrowskiego 8 w Wałczu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ -2 - dostwa wozu strażackiego do OSP Golce.doc (DOC, 448KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-20 10:06:34 | 448KB | 156 razy |
2 | Załącznik Nr 1a.doc (DOC, 86KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-10-20 10:06:51 | 86KB | 164 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf (PDF, 503KB) | 2015-10-30 14:40:09 | 503KB | 629 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Falkowski | 20-10-2015 10:06:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Pawlik | 20-10-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Falkowski | 30-10-2015 14:40:09 |