Dożywanie dzieci w szkołach na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2014/2015
Wałcz, dnia 12.08.2014r.
Wykonawcy
uczestniczący w postępowaniu
Znak sprawy: GK.ZP.271.18.2014
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na :Dożywanie dzieci w szkołach na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2014/2015
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły wnioski dotyczące zmiany treści SIWZ.
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t .j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ), Zamawiający przekazuje Wykonawcom treść pytań wraz z odpowiedziami.
Wniosek nr 1
(…) składa wniosek o zmianę treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Treść proponowanej zmiany:
IV.5
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
Lp. |
Nazwa kryterium |
Punkty |
Waga |
1 |
Cena brutto jednego obiadu |
100 |
100,00% |
14.2
Ilość punktów w kryterium cena=[najniższa oferta cenowa/cena oferty badanej]x100pktx100%
Wniosek nr 2
(…) składam wnioski o zmianę specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. IV pkt 5 wprowadzenie równe i przejrzyste kryteria oceny poprzez ustalenie kryterium Cenowego równego 100%
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę treść SWIZ w pkt 14 dotyczącym kryterium oceny ofert.
Wójt Gminy Wałcz
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Dożywanie dzieci w szkołach na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 171689 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałcz , ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, faks 067 2580241.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywanie dzieci w szkołach na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków na dożywianie dzieci i młodzieży w Szkołach na terenie Gminy Wałcz. Prognozowana liczba dzieci objętych dożywianiem wynosi 683 . Liczba dni nauki w roku szkolnym 2014/2015 wynosi 181. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej poczynając od 02.09.2014r. do końca zajęć szkolnych w roku szkolnym 2014/2015. Prognozowana dzienna ilość posiłków dla poszczególnych Szkół wynosi : 1. Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Strącznie - 420 Miejsce dostawy : Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Strącznie - 83 Szkoła filialna im. Janusza Korczaka w Gostomi - 90, Szkoła filialna w Różewie - 83, Szkoła filialna im Unii Europejskiej w Karsiborze - 164, 2.Szkoła Podstawowa w Dębołęce - 57, 3. Gimnazjum im Ks. Jana Twardowskiego w Chwiramie - 78. Miejsce dostawy : Gimnazjum w Chwiramie - 78. Gimnazjum w Lubnie - 49, 4. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z oddziałem przedszkolnym im. Juliana Tuwima w Witankowie - 51 5. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z oddziałem przedszkolnym im. 4 Dywizji Piechoty w Szwecji - 28, Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok.683 (liczba ta w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20 %),.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający uzna warunek za pełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku umów w trakcie realizacji wykonują, usługę o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto w zakresie przygotowania posiłków w przedszkolach, szkołach
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: co najmniej jednym kucharzem do przygotowania posiłków oraz 1 samochodem osobowo-dostawczymi lub innym pozwalającym na dowóz zamawianych posiłków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami higienicznymi zakresie przewozu żywności.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: co najmniej jednym kucharzem do przygotowania posiłków oraz 1 samochodem osobowo-dostawczymi lub innym pozwalającym na dowóz zamawianych posiłków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami higienicznymi zakresie przewozu żywności.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 70
-
2 - miejsce wytwarzania/ przygotowania posiłków - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakres zmiany określony jest w §9. wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminawalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8 78-600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta ul. Dąbrowskiego 8 78-600 Wałcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc (DOC, 333KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:28:40 | 333KB | 180 razy |
2 | Zał. nr 1 - oferta cenowa.doc (DOC, 23.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:28:53 | 23.KB | 95 razy |
3 | Zał 2 -ośw. warunki.doc (DOC, 19KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:29:02 | 19KB | 69 razy |
4 | Zał 3- wykaz usług.doc (DOC, 20KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:29:11 | 20KB | 67 razy |
5 | Zał 4- wykaz osob.doc (DOC, 17KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:29:21 | 17KB | 86 razy |
6 | Zał 5- grupa kapitałowa.doc (DOC, 23KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:29:29 | 23KB | 91 razy |
7 | Załącznik nr 6- zobowiązanie.doc (DOC, 19KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:29:42 | 19KB | 64 razy |
8 | zał. nr 7 wzór umowy.doc (DOC, 32KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-08-08 09:29:51 | 32KB | 90 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedź na wnioski.pdf (PDF, 290KB) | 2014-08-12 11:04:50 | 290KB | 626 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wynik wyboru.doc (DOC, 46KB) | 2014-09-01 13:56:24 | 46KB | 963 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Hanna Szynkaruk | 08-08-2014 09:28:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Hanna Szynkaruk | 08-08-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Falkowski | 01-09-2014 13:56:24 |