Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Wałcz
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Remont pomieszczeń biblioteki w Szkole Podstawowej w Karsiborze

Znak sprawy: GK.ZP.271.1.18.2014                                                                                               Wałcz, dnia 02.07.2014r.

ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający: Gmina Wałcz, ul. Dąbrowskiego 8 78-600 Wałcz zaprasza do złożenia ofert na:

  1. Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń biblioteki w Szkole Podstawowej w Karsiborze - dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 dokumentacja projektowa,

  2. Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i przekazania placu budowy

  3. Okres gwarancji: 36 miesięcy od dnia odbioru

  4. Miejsce i termin złożenia oferty: 10.07.2014r. do godziny: 9.00

  5. Termin otwarcia ofert: 10.07.2014r. Godzin. 9.45

  6. Warunki płatności: po wykonaniu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia wystawienia faktury

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: p. Hanna Szynkaruk-Szpynda tel. 67 258 02 41 wew. 29 e-mail: hania@walcz.ug.gov.pl

 

  1. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy. Nie dopuszcza się wersji elektronicznej. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, oferty należy składać w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie z opisem: oferta na Remont pomieszczeń biblioteki w Szkole Podstawowej w Karsiborze

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 zapytanie cenowe.pdf (PDF, 472KB)
Po terminie otwarcia ofert
2014-07-02 13:43:23 472KB 91 razy
2 zapytanie o cenę - ogłoszenie.doc (DOC, 18KB)
Po terminie otwarcia ofert
2014-07-02 13:43:38 18KB 54 razy
3 projekt.zip (ZIP, 3.1MB)
Po terminie otwarcia ofert
2014-07-02 13:44:36 3.1MB 72 razy
Wynik postępowania
1 zawiadomienie o wyborze oferty.pdf (PDF, 173KB) 2014-07-16 14:21:28 173KB 770 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Hanna Szynkaruk 02-07-2014 13:43:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Hanna Szynkaruk 02-07-2014
Ostatnia aktualizacja: Hanna Szynkaruk 16-07-2014 14:21:28